despre…

Zilele acestea am facut o serie de corectari asupra unor postari mai vechi…am descoperit unele greseli (normale de altfel) constand in erori ortografice, gramaticale sau de tastare – cauzate de graba si evident, neatentie..totusi, am vazut ca am exagerat putin in anumite puncte de vedere, ceea ce in mod normal si in conditii normale, evit sa o fac…cer (indirect) scuze celor care s-au simtit poate ofensati sau atinsi de anumite afirmatii … diferentele sesizabile se vor observa la postarea care vizeaza luna iunie a anului 1990
Am facut recent o scurta istorie a perioadei comuniste in Romania…practic un fel referat de aproximativ 15 sau 16 pagini (perioada 1921-1989)- cunoscutii l-au vazut deja…totodata m-am ocupat de continuarea lectiei de „mini-istorie” din postarea „schimbari si decizii”…in orice caz, voi termina aceste doua postari curand, dupa care voi renunta la activitatea de „blogger”…eventual voi folosi domain-ul pentru unele cursuri/referate pentru facultate, ceea ce evident nu va fi o atractie sau curiozitate pentru majoritatea.
Autorul.

Despre Nita Andrei
student, fac. de geografie...

Comentariile sunt închise.

